Några få från helgen

I helgen åkte jag, Olivier, mamma och pappa till Farmor som bor långt ute i skogen. Det behövde man verkligen. Bara umgåsa, ta det ugnt och äta riktigt gott. Så gött med såna helger då och då vart man bara äter massa onyttigt och gott, det är det som gör att man orkar leva nyttigt på vardagarna. Det som jag tyckte var extra gott var ett glas rött, första droppen alkohol på 36 dagar, så det satt riktigt fint. En fin helg med familjen och gissa vem som vann i Risk? Jo jag, första gången jag slår pappa! Då mådde man gott.
Våfflor med farmors gubbröra - mumma och sedan avsluta med glass och hjortssylt.

Satte oss i snögrottan och solade, 
Rekord för mig, aldrig haft så "långa" naglar!
Vad skulle jag göra utan dig?



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;