130425

Sämst på att uppdatera men bättre sent än aldrig! Nionde dagen utan gips, herregud så skönt. Satte på mig jeans samma dag och aldrig känt mig så snygg efter levt i mjukisar å leggings i typ två månader. Kämpar på med rehabilitering och tanken är att jag ska gå med kryckor och vara sjukskriven ett bra till, men jag har fuskat lite, friskanmält mig och börjat utbilda mig. Går och går, plockar och har mig överallt, så skönt att kunna bära saker och slippa kryckorna dock vet jag själv att det är bättre att gå bra med kryckor än att halta sig fram utan - för då tar det längre tid att komma tillbak till det normala. Skärpning åt mig för jag vill ju inte kasta bort denna chans, förstör jag det dom opererat kommer det aldrig kunna bli bra har dom sagt. Så bäst att lyssna på dom som kan..
 
Äntligen börjar saker lösa sig, snön är snart helt borta, solen skiner om dagarna och man börjar känna att det bara blir varmare och varmare. Haft kassautbildning i två dagar och det snurrar massa koder i huvudet men det kommer bli bra. Ska till föräldararna på middag och allt känns bara så bra nu. Kan man inte känna så här varje dag?
 
Veckans Instagram,
Inte varje dag man går på intervju, 5 minuter senare har man arbetsuniformen å nyckel i handen? Happpy

Smyckat ihop eget "senil-snöre", ett örhänge och ett nytt skal

 

Fick en liten saknad av London livet, det var en rolig tid det
Fruktstund ute på ballan idag efter jobbet, älska vår. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;