130410

Bra dag idag, hoppade runt på stan med Olivier och vi fikade. Hem å äta middag och sen dejt med Amanda och Riikka, vart det bjöds på ost å kex, fika och annat gott till. Roligt att göra något annat än att sitta själv instängd i lägenheten. Imorgon är det torsdag och den innebär snart helg, veckorna går snabbt nu. Här är min räksallad jag slängde ihop igår, så enkelt och otroligt gott, speciellt mangon och den goda ört/citron dressingen som jag dränkte salladen med hehe. Vill bara ha sommar när jag äter sallader, längtar tills man kan äta frukost, lunch och middag på balkongen utan att frysa. Men snart!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;