Söndagssnack

Helgen var riktigt bra! Fredagkväll: Spenderades hos Oliviers familj och där stannade jag en natt. Det var afrikansk mat, vin, fia med knuff och mys. Lördagen var jag med Vicky - hockey, indisk take away mat, Madde kom å vi pratade och smaskade chips, dipp och chocklad kvällen lång - sov där och kom hem imorse. Denna dag var en skön söndag, dansfilm och medans massa pyssel, morotssoppa med curry och gott bröd till och snart kommer min sambo hem från jobbet. Nu när jag är sjukskriven har jag börjat se på tv, vilket jag inte gjorde innan och nu har jag upptäckt massa roliga program, farligt hur besatt man kan bli hehe. Nu dusch och kopp te så är man redo för myspys. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;