130408

8 april, förstår ni hur snabbt tiden flyger? Idag är det måndag, Maddes födelsedag och soligt. Jag invigde balkongen för 2013 idag, sitter just nu i bara mjukisar, en kopp te och datorn i famnen och solen skiner rakt in i ansiktet. Börjar bli jobbigt för bekymmersrynkan att kisa. Men gud så härligt. Det är så varmt, få andas friskluft och bara njuta. Extra bra känns det för att det är bara 8 dagar kvar tills jag ska ta bort det förbannade gipset, ska bli underbart att kunna ta på sig jeans igen, duscha utan att behöva plasta in något och allt kommer inte vara lika besvärligt. Dock kommer det ta en lång tid efter jag tagit bort gipset tills jag kan gå men det får ta den tid det tar bara det blir bra. Vill så gärna jobba, dansa och vara aktiv igen!!! Men den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge, right?
 
Igår fick jag otroligt ont i halsen, ni vet så där när man inte kan svälja sitt eget slem typ och nu hade jag så gärnat vela springa ner och köpa halstabletter men ne juste det går inte, får vänta till ikväll då min sambo kommer hem..men inget och göra åt det. Bättre att lägga energi på allt jag kan göra, typ pyssla med min lampa, som jag hatar just nu. Varför började jag ens? Ska klippa 375 platsmuggar på ett speciellt sätt och jag har typ gjort 20 stycken och fått en stor blåsa från saxen redan nu. Kommer nog ta sin tid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;