130328

Min hemmagjorda musli tog alldeles för snabbt slut så igår tog jag tag i det och gjorde en ny sats och även mer knäckebröd. Skärtorsdagen ska spenderas hemma hos oss med sällskap av Andre och Julia, spelet Risk, vin och lite gotta till det. Ha en riktigt fin påsk helg.
Det som är roligt med egen musli är att du kan ha i precis vad du gillar. Jag tog dinkelflingor, fiber gryn, pumpakärnor, solroskärnor, mörka och ljusa sesamfrön och kokos och rostade det i ugnen. Ni som tål nötter kan ju ha massvis med olika goda nötter, lucky you guys.
Sen när den svalnat lite så blandade jag i puffat ris, torkad mango, tranbär och gojibär. Den formen med knäckebröd tar slut väldigt snabbt. Så himla gott. Åt det till frukost med salami och grönsaker. Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;