130327

God dag onsdag. Dagens mysiga låt är Chris Martin – Hotta Than Dem. Alltså vilket väder, släpp ut mig!! Har inte varit utomhus sedan söndags och jag börjar känna att jag vill andas friskluft. Vad det är mysigt att vardagslyxa lite, igår blev det godis,familjen Ntahondi på besök, fika och film. Till lunch blev det "hitta på av det man har i kylskåpet" blev asgott. En god sallad med örtdressing, välstekt köttfärs med lök i hemmagjord tacokrydda, guacamole och Chunky tropical Salsa. Mums för lite tacokänsla.
Fick väldigt fina "krya på dig" blommor. Blir så glad varje gång jag ser dom.

Lunchililunch, riktigt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;