130318

Idag är ingen bra dag. När jag vaknade kände jag att detta är en dålig dag. Huvudvärk och illamående - pga av att jag slutat äta morfin. Jag är arg över att ha ont och vara så handikappad. Mina händer har så ont från kryckorna. Den friska foten är helt död från att stått och hoppat på den i 2,5 vecka - får väl skylla mig själv när jag inte tagit det lugnt..jag har fått underbart erbjudande och vill hoppa och tacka ja, då ska jävla fot fan förstöra allt..hoppas på en mer positiv dag imorgon. Gjorde precis mina favvo mackor - kanelknäcke med banan och strö kanel över och ett glas havremjölk, sen kommer jag på att jag inte får med det till vardagsrummet för jag är ensam hemma och har inte mer än två händer..älska dessa dagar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;