Ice ice baby, shake that ass

Vet inte vart jag ska börja..berätta om resan, visa bilder eller allt som hunnit hända här hemma? Hur som helst är det underbart att vara hemma. Så skönt att ha rutiner, träna, jobba och få umgåsa med sina nära å kära. Jag saknar värmen men samtidigt uppskattar jag norrlands vackra natur och väder extra mycket. Så underbart fint det är dessa dagar.
 
Ska snart ut på isen med lite varm chocklad och smörgås med mina bönor. Idag är jag ledig så jag ska försöka checka av allt på min to do list men allt det roliga lockar lite mer..har precis avnjutit en god frukost, te från Vietnam, apelsinklyftor, hårdbrödmackor fulla med gott pålägg och äppeljuice. Solen skiner in i vardagsrummet och musiken är på, home sweet home. http://open.spotify.com/track/0P9pRzispL4ASf9zJrSRDC
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;