24 januari

Nu när jag skrev datumet så slog det mig, exakt en månad sen var det julafton. Firades i Thailand med Becky. Ingen vanlig julafton men riktig lyckat blev det. När jag kom hem den 7:e januari så hade min kära syster och mamma pyntat lägenheten med julpynt, det var så mysigt.
Och så hade vi en liten mini julafton för mig, 
Och en god middag med hela familjen, mormor å morfar. Underbart mysigt.
Älskar dagarna då jag vaknar upp av mig själv, går in i vardagsrummet och solen skiner in. Har tid till att pyssla på med mitt eget, göra en god frukost och bara njuta av att vara ledig och hemma i vår lägenhet.
Första vintern att bo här i stan, måste utnyttja att man bara har fem minuter till isen, så det har blivit några promenader. En med min dansade sambo,
och idag tog jag, Sofia å Iluta en promenad till den lilla ön och drack varm chocklad vs the, morotskaka och mackor. Nam nam.


Skön dag idag, laxen ligger och gosar i ugnen och jag ska försöka börja med denna to do list som jag alltid lyckas smita ifrån. Slår på en låt som gör mig danssugen och glad, http://youtu.be/kfcKzQg9IxU, extra kul är det när videon är inspelad i London så man känner igen sig på många ställen. Får ganska stor lust till att åka tillbaka till London och dansa lite. Men dream on..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;