130125

Idag är alla glada för det är fredag och dom flesta får lön, jag är en av dom som stannar som fattig denna månad. Varit utan lön sedan oktober, känns så där efter nu spenderat pengar under hela resan plus alla räkningar som ändå inte slipper bara för att man lämnar hemmet som hyra, el, försäkring, a-kassan, mobil, Internet, tv och allt skit. Tack och lov för att man jobbade arslet av sig under hela vinter, våren och sommar förra året.
 
Nu har jag jobbat klart för idag - varit på Forex en timme...(gå aldrig en fredag speciellt den 25:e, idiot jag är) och handlat för fredagsmiddagen. Fick även ett glädjande samtal idag. Men varför ska allt krocka nu? När man väl får ett nytt jobb så kan man inte tacka ja. Fuck. Men jag håller tummarna för att våren ska bli som jag planerat..
 
Men iallafall, jag får ingen lön men är så glad ändå, det är fredag (inte för att man är ledig i helgen) men ska bli mysigt med go middag ikväll, vin med kompisar och sovmorgon med älsklingen imorgon. Är extra glad för det händer så mycket roligt framöver..
 
4 dagar tills vi smiter från LÅ ett litet tag
20 dagar till alla hjärtans dag
21 dagar till min födelsedag, 21 bast (oj så snabbt det går men det måste firas!)
27 dagar till Stockholm..läskigt besök väntar
49 dagar till LIL WAYNE i globen, my god
 
Önskar trevlig helg med en fredagslåt,
Sean Paul – Touch The Sky - feat. DJ Ammo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;