Willi willi dance

Jadå det blev någar timmar ute och jag mår bättre. Tog en lång dusch - idag saknade jag verkligen badkaret hos mamma å pappa men stod och värmde mig med vatten ett riktigt bra tag, passade på att ta hand om kroppen lite extra och hade ansiktsmask, hårinpackning, rakning, filade fötterna, skrubbade mig och har nu avslutat med att måla naglarna. Nu mår jag gott och ska laga middag, jag är en av dom som älskar korvstroganoff, eller bara om den görs på rätt sätt förstås och det ska jag koka ihop. Till det ska jag göra en nyttig pytt av matvete, zucchini, gul lök, tomater och örter. Ikväll klockan 19 kommer jag sitta redo för Kingsizegalan. Gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;