Harlem Shake

Torsdag idag. Jag är sämst på att vara sjuk, inte ens en dag kan jag ta det lugnt. Hur svårt ska det vara att se på film i soffan? Ne då är man på Afro moves och dansar? Jag mår inte nå bättre idag, wonder why?...så nu ska jag ta det lugnt på riktigt. Jag tog det "lugnt" imorse på mitt sätt, storstädade och fixade till här hemma, bra va haha men nu väntar en dusch, kopp te med massa ingefära och honung. Det blir middag å mys med ava tjejerna ikväll, äntligen får man träffa dom. Imorgon är det fredag, denna helg kommer bli så bra! Jo den här Harlem shake grejjen vart kom den ifrån egentligen? Att folk i Sverige gör till och med det, t ex TV4? och massa vanliga människor som bara släpper lös. Det börjar med att en börjar dansa lite smått och sen blir alla helt crazy? Fattar inte vem som kom på detta men kul att se att folk kan bjuda på sig, allt från militärer http://www.youtube.com/watch?v=4hpEnLtqUDg till brandmän i Borås: http://www.youtube.com/watch?v=ht9cXz0d8ew. Sjukt haha
Happy me in Lipe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;