Follow you

Snor, halsont, huvudvärk och allt det där har man jag lyckats få. Jobbig natt och äntligen börjar jag känna mig som människa. Jag lovade mig själv inatt att jag absoult inte skulle gå någonstans idag, utan bara ligga hemma och vila. Tror inte att jag kommer lyckas. Har nu tagit på mig underställ och är redo för en promenad på isen. Går ju inte att låta bli, solen lyser in i vardagsrummet och det visar +8 på min balkong och därifrån ser man isen och då kan man ju inte lägga sig i soffan. När jag ändå går ut är det lika bra att göra lite ärenden. Frisk luft är ju bra för kroppen och att vara ute gör min själ glad. 
Jag i värmen på vår balkong i Malaysia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;