130227

Vilken underbar dag, tio plusgrader i skuggan och solen glassade på. När jag var hos frissan igår läste om en fruktboost som skulle vara bra om man varit sjuk, nyttig och god. Det var bland annat fem pressade apelsiner, rödbeta och ingefära. Testa! Bakade en citronpaj och hälsade på kära mormor och morfar. Det gör jag alldeles för sällan, måste bli bättre att ta mig tid och göra det medan dom finns kvar. Haft en rolig eftermiddag hos svärfamiljen, pizza, skridskor och massa söta barn. Nu är jag hemma, väskan är packad.
 
Imorgon åker vi till Stockholm, ska springa runt i stan medan man kan och äta någon fet sushibuffé. Ska bli mysigt att övernatta hos syster men torsdag 7.30 då är det dags att sövas och lägga sig på operationsbordet. Nu ska jag fixa till denna skitfot som är alldeles trasig och varit det alldeles för länge. Jag är rädd och vill inte. Men lika bra att göra bort det, får se det positivt, då kan jag dansa arslet av mig till hösten. Dock kommer jag bli galet deppig, jag har aldrig tagit det lugnt. Aldrig tagit en powernap förutom en gång då jag fick migrän, aldrig sett en hel serie, typ aldrig sett på tv förutom när jag var hemma från skolan och var sjuk. Blir rastlös efter en film och hittar alltid något och göra istället för att sitta still. Nu ska jag vara still i många många veckor?...kill me. Nåväl det finns väl värre saker här i världen. Godnatt fint folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;