130225

Kära måndag. Jag gillar dig för att jag är ledig, det är sol och plusgrader! Haft en väldigt lugn helg tack vare förkylningen. Faktiskt skönt att bara ta det lugnt och inte lägga ut några pengar. Fredagsmyset var i byn, lördagen med mamma på loppis, en fika å stan och kvällen hemma hos Johanna. Igår stor stor stor städade jag hela hela dagen och gick på dancehall workshop, så jäkla kul. Men nu är det ny vecka..
 
Och vet ni imorse fick jag ett riktigt bra samtal. Ett jobb som jag velat ha länge ringde mig och frågade om jag kunde komma imorgon och få en snabb utbildning och börja jobba redan i veckan. Jag ville bara skrika JAAAA, tack! men som med allt annat krockar allt just nu. Jag hatar min fotjävel. Kan inte jobba förren i april..det här är inte första jobberbjudandet jag var tvungen att tacka nej pga av detta. Lagomt less men lika bra att fixa denna skitfot så ska jag jobba arslet av mig till sommaren.
 
Tog en promenad med Vicky på isen och nu känns det bättre. Jag har proppat i mig en brunch och nu ska jag göra hemmagjord musli och klockan tre har jag tid hos frissan. Det är inte ofta jag går och kostar på mig sånt så känns lagomt lyxigt. Sen ska jag hälsa på min stora svärfamilj i Rutvik, blir gött med lite afrikansk mat, det var ett tag sen. Bjuder på mina senaste Instragram bilder , ha en bra dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;