130218

Kom hem från en underbar 15 dagars semester med min familj i Malaysia å Thailand i torsdags. Då var det alla hjärtans dag. Åt en riktigt god middag på CG´s och myste på här hemma med sambon.
 
Fredagen var min födelsedag och blev riktigt bra. Firade med de närmsta hemma hos mig. Hade det mycket trevligt hemma hos mig och avslutade på dansgolvet på Olearys, riktigt roligt. Extra kul för att det vara första gången jag gick ut i Luleå sedan oktober förra året. Ett fåtal bilder från kvällens början,
Resten av helgen spenderades med sambon, lång promenad på isen, bakismys i soffan, hämtpizza, film, fika för släkten, tända ljus och extra lyxig frukost.
 
Nu är det måndag och det är bara ta tag i alla måsten. Snått oliviers mjukis tröja, varför är dom alltid mycket skönare? Stora å goa, iallafall sitter här och myser med en kopp te. Vägarar att bli sjukare än vad man redan är. Jag nöter denna låt som precis alla andra, så jäkla skön å fin video,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;