130405

Det är fredag och jag har varit ute på stan en liten sväng, vad lite kan göra en glad. Lunch med Iluta å Johanna och lite "träning" hos sjukgymnasten. Påsken var väldig mysig och nu är det helg igen. Dagarna går fortare nu, det är bara 11 dagar kvar tills jag tar bort gipsfan!! Gud vad det ska bli skönt. Har bytt gips och det sitter astajt, tajtare än i en slalompjäxa och jag får som cellskräck för foten, det kliar och trycker på stygnen och inget kan man göra. Som sagt nu är det helg undra vad den har och erbjuda. Nu ska jag pyssla på med min lampa som jag gör om, vilket jobb alltså..ha en underbar helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;