Underbart.

Gokväll. Så härlig dag eller kanske inte allt spring på jobbet men efter åtta timmars hårt arbete så tvingades jag typ ner i gymmet på jobbet av Hanna men shit vad skönt efteråt. Jag har inte gymmat på seriöst tre år. Började lite smått men nu jäklar jag ta tag i detta. När jag kom hem så väntade två paket hos mig av min syster. Så fint alltså. En text som står mig nära. Happiness is not the destination, its about the journey. And you got a lot of them ahead of you. Safe flight. Fick mig att inse att det är ju ganska nära till avresa och vi kommer inte hinna ses utan nästa gång blir i mitten av januari, nästa år. 2013. Oj. I paket var det tre mindre jordglober, tre olika färger, så underbart fina. Hon vet att min dröm är att resa runt denna värld. Del för del. Nu ska sydöstra asien upptäckas. Ska börja pricka in på de ställen jag varit på. Sedan fick jag en bok som ska avnjutas under resan. Tack bästa Sara. Nu ska jag dricka te och läsa "Crossing Borders" som Becky skrivit, sen en dansfilm på det. Ledig torsdag å fredag. Känns bra det. Kram på dig.

En av globerna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;