Military Weekend

Todiloo. Ledig idag, regnet öser ner och jag får massa nytta gjort. Har rensat mobilen och dator på bilder och musik. Så skönt. I helgen var jag som sagt på en liten military weekend med försvarsmakten. Så grymt kul. Fick en inblick i det miltära, öva military exercise, fyspass, hinderbana, köra motorcykel, skjuta med AK4 (det var coolt heh), slå upp tält, tälta såklart, sitta eldpost, "teorilektioner" och fått träffa nytt folk. Mycket bra mycket bra. Nu blev jag ännu mer taggad till GMU. Givakt - MAAARSCH!
Marscherade i solnedgången med vår packning till skogen vart vi tältade.
Inte var jag så dålig va?
Jag, Elin å Sofia på skjutbanan, pang boom vilka vapen.

Malin å jag. Mycket nöjd över denna helg. Dock ska vi inte prata om träningsvärken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;