Go in, go hard

Lite coolt och skumt. En val i Luleå. Men inget är omöjligt ju? Denna lediga dag började jag med simning och sedan ett besök hos tandläkaren och shit vad bra han var. Har alltid haft en sur gubbe till tandläkare. Denna man var så personlig, rolig och tog sig verkligen tid. Förklarade allt, gav tips och naturlig. Så nu känns det lite roligare att gå till tandläkare hehe men får vänta 2 år till nästa..nu är lunchen i magen och jag ska börja beta av min to do list. Känns så skönt att vara själv i lägenheten, lyssna på musik och bara göra det fint. Igår såg vi Streetdance 2. Besviken som vanligt på dansfilmer. Jag älskar dans. Men alla dessa filmer är likadana, det är ett crew som är gryma och kaxiga - vinner alltid. Sen kommer detta nya, går lite dåligt, blir kär - drama och sen vinner det allt. Shocking? No. Men all dans var sjuk, riktigt bra, blir så grymt sugen. Men för dom som inte är så intresserade av dans är det inget att rekommendera, blev lite långtråkig faktiskt. Nåväl nu ska jag sätta igång med lite nytta.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;