Blåsigt värre

Fredag. Ledig idag, imorgon och söndag. Klev upp med tuppen, ut i stormen och blåsa bort men halv åtta var jag i vattnet och simmade. Gick inte lika bra idag..kanske för att hela PRO var där? Okej kanske inte men bete er i vattnet. Man behöver inte simma fort. Man behöver inte simma snyggt. Men simma inte i mitten och flaxa runt som en propeller - man simmar på höger sida hela tiden.. vet man att man inte simmar med sån fart kan man hålla sig till sidan så andra kan simma om. Nej dom hade sina egna regler. Man fick zick-zacka och passa sig för dessa plötsliga rörelser. Men ändå kreds till er gubbar och gummor som kämpar på. Nu ska jag göra en lunch och sedan fara med papi till storheden. Med hopp att hitta en bättre kamera. Köpte en förra veckan, Samsung ST77. "Gå hem och fota så mycket du vill kom tillbaka inom 30 dagar om du inte är nöjd" och nej jag är inte riktigt nöjd. Ska se vad jag kan hitta. Men jag har ett dilemma. Jag vill ha en riktigt bra kamera - dock får man det man betalar för. Jag vill ha fina och skarpa bilder både i ljus och mörker som jag ska ha under resan. Men samtidigt inte för dyr för risken är stor att det försvinner någonstans i Asien..svårt. Lite bilder från vårt hem. Puss.





 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;