Thoughts

På två månader kan man hinna väldigt mycket eller ingenting. Man måste fråga sig själv vad man vill med sig hem. Hur viktigt är det att se alla platser eller hur viktigt är det att andas ut? Vad vill man uppleva? Jag tror att man ska stanna upp, öppna upp å låta äventyren komma men samtidigt om man vill hinna uppleva länder måste man pressa sitt schema ganska mycket. Det tar energi men det är det som är det roliga. Här hemma tar jag det aldrig lugnt, har aldrig tagit en så kallad powernap, jo en gång när jag hade feber. Skulle aldrig sätta mig ner i soffan och bara vila,se på tv eller någon serie. Det är ganska sjukt. Jag måste lära mig att ta det lugnt. Men just därför är det så underbart att resa, man gör en massa, ser en massa men samtidigt chillar man och hinner återhämta sig från alla vardags måsten. Jag vill uppleva nya länder med mat, kultur och miljö. Att bara ligga i en hängmatta framför en bungalow på en ö och sova när vi är trötta, äta när vi är hungriga, simma när jag vill. Bara låta mig själv andas. Bort från alla upplevda krav. Bara vara. Bara andas. Finnas. Leva.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tror definitivt att du behöver den här resan, ha det bra och njut nu Lisa, kommer följa bloggen slaviskt :) puss!

Svar: Ja det tror jag med. Tack så mycket! haha gör det <3 puss
Lisa Andersson

2012-10-25 @ 14:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;