Söndagsprat

Kan konstatera några plus och minus,
+ har bara åtta arbetspass kvar på Ava
- otrolig värk i foten dag in dag ut
+ om 3 dagar flyger jag till Kalmar å får ett stort besked, såååå nervös
+ om 3 dagar får jag träffa fina Mollan i Lund och bo hos henne i fyra nätter
+ om 22 dagar sitter jag och Becky på flyget till Hanoi
- är super stressad, hundra måsten, tusen saker att göra och noll med tid
 
I fredags hälsade jag på mormor och morfar - så fint. Åt god middag hos mami å papi med ett glas rött - fortsatte kvällen där med ett till glas och hotellsökande. Slutade med massage i mammas pyjamas och sovandes bredvid mamma. - Underbart. I lördags var det presentsökningar och slutade med afrikansk fest för min svärfar, som blivit hela 60 bast. Otroligt mycket mat, musik och dans. Slutade med tigerbalsam och smärta - "ska man vara fin får man lida pin"..aldrig mer högklackat förren någon trollkar har fixat fossingen. Idag var det mys i sängen länge, frukost framför teven och sedan fick jag besök av Madde å Sofia. Det blev chips, dipp, blåbärssoda, skräckfilm och pingvin-dokumentär. Nu har dom lämnat mig och nu ska jag ta tag i det viktiga. Ska försöka sammanställa all fakta om länderna, packlisa, budget osv.
Här är några bilder från igår,

Du å jag hjärtat
Grattis svärfar. Så fina ni är, André och Petronia.
Oliviers och mina föräldrar + en okänd kvinna..hehe
Älskade ungen Nelly
Jag med kvällens outfitta. Det var en rolig kväll/natt, fick till och med upp min mamma å pappa på "dansgolvet" då är det en bra kväll hehe. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;