Måndag den 15 oktober

Hade glömt bort hur hemskt det är att drömma mardrömmar. Usch. Tur att det inte händer så ofta. 06.14 vaknade jag upp i smått panik men vilken lättnad när man inser att det inte var på riktigt. Tänkte då är det väl lika bra att vara vaken då. Har käkat en liten frulle och små plockat här hemma. Nu ska jag ta mig en promenad till badhuset och simma av mig. Igår kom jag hem vid 23-tiden efter en 9-timmars lång resa från Lund. Efter besöket på Kalmar sjukhus tog jag mig till Lund - till min Molly. Så underbart att få träffa henne. Tänk om man bodde nära varandra. Ska nu gå ut i kylan, bjuder på en bild på mig när vi var i Malmö, tog en chai latte på katttrappan med Becky å Molly. xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;