Lösenord

Jag kommer sätta ett lösenord på denna blogg snart. Eftersom jag vill kunna skriva mer personliga saker under resan. Så ni nära å kära och andra intresserade, skriv till mig på facebook så får ni lösen. http://www.facebook.com/lisa.andersson.3382
 
Imorgon klockan 8.45 lyfter flyget till Stockholm och sedan klockan 12.05 flyger jag till Moskva och sedan vidare till Hanoi. Där börjar vår resa. Jag har hetts ätit mammas chockladbollar så jag mår illa. Väskan är packad å klar, tror jag..har lite små saker att pyssla med. Ska snart gå ner till Goodwill å hämta lite kinamat. Tända ljus, kramar och prat med min pojkvän är det som står på tur. Sedan har jag laddat upp med kex, brieost, parma skinka, salami, mjukostar, päron och rött vin. Ska verkligen njuta av en sista natt med min älskling för 2012. Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;