21 dagar kvar till avgång..

Dagen närmar sig. Samtidigt som den enorma glädjen fyller kroppen med eufori, bankar nervositeten varje kväll jag lägger mig. Kramar om Olivier lite extra bara för att jag vet att det är många veckor utan någon närhet av honom som väntar. Men att resa är ju underbart! Jag är skit stressad. Men gjort en "to do list" som jag måste hinna med på tre veckor,
  • Försäkring
  • Vaccinationer
  • Global cash card
  • Förstå Dropbox
  • Betala färdigt för now & dec (hyra, el, internet, a-kassan, mobil)
  • Skriva ut all fakta, resplan, crossing borders, packlista, viktiga nummer
  • Kopiera pass, försäkringsbevis, flygbiljetter, kort 
  • Visum till Vietnam
  • Visum till Kambodja
  • Budget
  • Boka första natten i Hanoi 
  • Köpa "midjeväska"
  • Prov packa
  • Köpa mediciner, malariatabletter och ett reseapotek
  • Växla färdigt i dollar och dong
Det är ju några saker att hinna med..plus alla andra vardagssysslor.. Idag har dom varit och spacklat i sovrummet, möbler och kuddar är överallt nu när inget får vara i sovrummet. Jag jobbar idag men hade tänkt hinna med arbetsförmedlingen, ungdomsmot och Forex. Måste också hinna till storheden någon dag och byta kamera-fodralet som var för litet. Imorgon väntar tvätttid, städa, fixa i sovrummet (förhoppningsvis är det färdig då) och jag måste göra klart mitt fotoalbum från London.. My god hur ska jag hinna allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;