Wish me good luck..

Vips så var helgen slut. Haft en riktigt härlig helg! Jag är lätt nervös inför imorgon, vet inte vad jag ger mig in på.. jag ska göra tester med försvarsmakten eftersom jag vill gå GMU. Problemet är ju den jäkla foten, jag kan ju inte träna och är så otränad som en geleklump men ändå sökte jag in i vintras bara för att. Jag förstod att jag inte skulle komma vidare när jag svarade på frågorna om fötterna. Men wolla, förra veckan fick jag hem ett brev "Du har blivit antagen", sen nu en vecka senare ska man göra dessa tester. Är inte förberedd på något viss. Har tvekat mycket om det ens är värt att fara dit, kommer bara skämma ut mig när jag inte ens kan göra armhävningar på tårna.. men jag har bestämt mig, jag ska dit och göra mitt bästa. Sen är frågan om jag kommer kunna göra gmu med denna trasiga fot, men man måste våga testa för att veta, right? Nu ska jag ta min skönhetssömn och drömma om min framtid. Men som sagt mitt motto: Everything happens for a reason. En bild på mig å min pojkvän bara för att jag är så otroligt glad att jag har han. Mucho löve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;