MY GOD!

Dessa beslut, jäkla svåra beslut... Dom beslut vi tar nu påverkar våra liv så grymt mycket. Tacka ja? Tacka nej? Vågar man tacka nej? Eller om vi tackar ja..kommer det komma en större å bättre lägenhet sen? Eller kommer vi ens hitta en sån fräsh lägenhet som denna? Ljus, vit och mysig på rätt ställe, men ändå inte alla rätt. Ska man inte vara så petig eller ska man det när det ändå kostar? Panik. Det är det jag har haft nu ikväll. Men nu är beslutet gjort - ber till gud att det var det rätta. Efter dagen på jobbet så tog jag mig till stan och då var det dejt med kära Iluta. Vi började med godis som förrätt, sen mat som huvudrätt, sedan varmchocklad som efterätt och sedan en till efterätt - rött vin med ost å kex. Vi ritade och planerade lägenheten..våra liv och lite skitsnack å skratt på det. Nu ska jag försöka sova för snart är det jobb som kallar. Vad skulle man göra utan sina fina vänner? Kärlek till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;