Make it nasty

Goddag! Ny vecka - nya möjligheter. Helgen blev mycket tyngre än väntat. Skulle ha jobbat lång helg men det blev super lång helg..30 timmar på en helg. Det är cash det. Dock med min fot på ett sånt jobb = hemskt ont. Det hade inte skadat om det var lite lugnare, man hann bara sitta på sin rumpa när man åt mat och skulle kissa. Annars var det spring hit och dit, lyft hit och dit, upp och ner för trappor och aldrig tog jobbet slut. Men nu är jag ledig en dag. Hallelujah. Nu har jag gjort flyttanmälan på adressändring, tecknat hemförsäkring, skaffat gemensamma Visa kort, beställt ICA kort och massa sånt - snacka om vuxenpoäng! Ska bli så freaking underbart att flytta hemifrån, inte för att att jag inte trivs hemma med mina päron - det är skit mysigt. Men nu är det dags att inte leva på någon annan utan bli vuxen for real. Kommer bli toppen. Diggar Rack city med Tyga och längtar tillbak till den grymma klubben i Danmark. Jag älskade stället. Låten och en bild när jag står och fotar soluppgången i Köpenhamn. Vi gick och la oss 7.39 den natten - har aldrig dansat så mycket och så länge. Men vilken kväll! Ha en bra start på vecka tjugotvå. Puss
Ja om du undrar Rebecka så snodde jag bilden från dig, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;