Lyckorus gånger tusen!

15 maj 2012 må vara ett riktigt kap. En lyckodag verkligen. Jag var så arg och orolig imorse efter ha tackat nej till lägenheten, ångrade mig som bara den. Var helt förtvivlad. Men efter ett sms av mamma så räddades dagen. Världens flyt. Imorgon får vi svar - då ska jag berätta vad som väntar! Sen pricken över i:et...nått som vissa kanske inte förstår sig på om man inte diggar dans. Men jag älskar dans - hiphop, dancehall och reaggeton. Jag bor Luleå, en stad med minimalt utbud och intresse inom dans. Idag har jag & två fina tjejer som har precis samma intresse och vilja som mig dansat och planerat. Vi kommer bli ett grymt crew. Är taggad till tusen! Något som inte är så underbart är att jag har jobbat hela dagen - dansat - zumba - dansat utan rätt sulor med denna fot..kan säga att värken nu är inget och leka med. Dock är jag så himla lycklig av allt annat som händer så det blir nog bra ändå. Nu packa resväskan - ska ut på äventyr i Sverige. Woop woop känner jag. Vad känner du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;