"Livet är för kort för att låta tiden rinna"

FREDAG! Sol och blå himmel, love it! började dagen 7.00, liten joggingrunda, nyttig frulle. Tog min shot (två matskedar olivolja och en pressad citron) blä men kroppen tackar en. Sen blev det en lång och rolig lunch med fina Carolina. Vi smider planer och något stort enligt mig är på g. Ni som vill lära er dansa dancehall och street av ett proff hojta till. Vi måste se till att vi blir nog många så vi har råd att ta upp mästaren hit till lilla LÅ..är taggad till tusen! dancehall and hiphop in my heart, really. Sen efter en sväng på stan blev det häng i stan. Nu är jag hemma för middag och lite små plock, sen väntar myskväll inne i stan. Älskar helg. Puss

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ojoj detta låter spännande, om jag är hemma då så kan du räkna med mig! ;)

2012-05-05 @ 08:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;