Hej och hej då förkylning!

Ledig idag -  sol och blå himmel och bara därför så ska man bli sjuk? Min plan var att cykla till simhallen, köra slut på krafterna och sen cykla hem. Sen dansa med Carolina. Sen Zumba och sedan gå en promenad med Jessica å Elin. Men vaknade och var trött som ett as, fast jag sovit i 9 långa sköna timmar. Halsont, snorig och inte alls pigg. Har proppat i mig allt från olivolja och houng till bikarbonat heh. Nu jävlar ska jag bli frisk. Har på mig till 15.00 för då ska jag banne mig dansa. Önska mig lycka till..

Kommentarer
Postat av: Wicked Syriansk Girl

Lycka till :)

2012-05-08 @ 14:35:57
URL: http://brunettebellac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;