Gotta love this

Är väldigt avis på min syster och alla andra lyckliga som befann sig igår på globen. Tänk er folkmassan, känslan. Hela havet dansar och Kanye West och Jay-Z står framför en. Måste ha varit grymt. Jag skulle dött när niggas in paris låten spelades. Tur att jag inte var där hehe. Jobbat en natt och nu väntar en till, sen vakar jag av 7.15 ska sova ikapp och sedan tar jag helg. Ledig till måndag 7.00. Underbart. Har nyss haft det dagliga samtalet med Iluta och längtar så efter semester. Massvis med lediga dagar tsm, jordgubbar, volleyboll, sol och prat. Ne nu ska jag försöka göra lita nytta innan jobbet, men jag fastnar hela tiden framför dancehall-videosar på tuben..och nyss fastnade jag framför volontärorganisationer till kenya..när ska jag lära mig? Dagen pepp låt och dagens ego.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;