Dream about tomorrow, remember yesterday, live today

Jag har inte varit utanför dörren sen i onsdags? Helt okej va? Idag har solen varit framme hela dagen på den blåa himlen. Men här inne sitter man. Jag har pysslat på med lite olika projekt - min bucketlist, min receptbok, klippt sönder kläder, googlat om backpacking i Asien och nu har jag fastnat framför den jäkla datorn, igen.. som tar tid och drar till sig Lisa Andersson. Vill inte sitta framför datorn men ändå hamnar jag här? Ibland på fb, ibland på tuben bland massa dansvideosar och nyss hamnade jag i en mapp på min dator "London". Jag kollade igenom bilderna och fick smått längtan efter det livet. Dom 3 månaderna som aupair var verkligen en upplevelse, det var både helt underbart och smått hemskt vissa dagar. Det som är mest hemskt är att inte kunna umgåsa med vänner man lärde känna där. Speciellt en person - fina mollan. Tänk om man skulle bo typ 10km ifrån varandra men nej nu är det så att det är hela 1470km mellan våra bostäder.. Men för att avsluta inlägget positivt så kan jag säga att förkylningen har tagit makt över min nyttiga inställning..igår t ex gjorde jag en liten sats chockladbollar och åt degen som den var? Men men, några extra kilon skadar väl inte? Eller?. Ikväll blir det citronpaj och te men päronen. Men helst av allt skulle jag vilja befinna mig på Hertsön med Carolina + tjejer, dans och musik. Men det får bli en till hemmakväll när hostan å snoret inte vill ge sig. Visar en bild på mitt rum i England - älskade hydepark - starbucks (chai tea latte in my heart) - en stad var man inte behöver leta efter dans och mollan. Ha en skön lördag hörrni, xx

Kommentarer
Postat av: molly

Fina lisa! jag saknar dig

2012-05-12 @ 21:12:26
URL: http://mollymoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;