Aj

Just nu känner jag för att knappra hundra värktabletter och sova, så jäkla ont. Men nu är jag ledig i 6 dagar och då hinner det kanske lugna sig..inte för att jag kommer ta det lugnt dessa dagar. Jag ska ut på äventyr. Nu ska jag packa, sen sova några timmar sen upp fem på morgonen och sätta på mig ett så kallat flygplan. Ska till Malmö. Känner att det jag ska göra där är inget som jag hade kunnat tänka mig. Jag - Lisa Andersson ska fara å träffa en helt okänd tjej, umgås, bo och sova hos henne..en tjej jag aldrig träffat irl..troligen fara på en Asien-resa med henne..life is crazy. Nåväl nu kommer jag Malmö! Är fortfarande lite ledsen över att mollan som jag inte träffat sen London som bor där längst nere i landet inte befinner sig i sverige då..så otur vi har. Nåväl helgen kommer bli grym ändå. Puss å godnatt alla där ute i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;