It's sad how people you know become people you knew

Har jobbat igår, idag och ska imorgon. Alltså som vanligt. Men jag klagar inte - vill jobba så mycket som möjligt. No money - no funny! Dock är det grymt tungt när man har en trasig fot och alla arbetspass på AVA innebär endast spring å slit, å ja 30 minuter matrast om man har tur. Dock är det himla bra att jag gillar mitt jobb och diggar personalen, det gör att man faktiskt orkar stiga upp. Men tänk att det är MARS! Förstå hur tiden bara flyger fram, nästan läskigt. Nyss kom jag hem från London ju? På tal om London så saknar jag helgerna otroligt mycket. Nu den 8 mars är jag inbjuden till Jalouse. Free entry - vip table and free drinks, och LMFAO uppträder. Det skulle vara rätt grymt att inte befinna sig i Luleå utan i mitt gamla lilla rum på Kensington High Street.. Nånå kommer fler chanser! En sån här tisdagskväll hade jag helst viljat springa till notting hill - ner i tuben - central line och träffa Mollan för en mysig kväll på Oxford. Just nu grubblar jag förfullt. Alltså som vanligt haha. Men varför kan man inte bara veta vad man vill? Varför vill jag tusen saker? Ska bli riktigt spännande att se vart jag befinner mig till höst/vintern. Blir det soldatutbildning/ jobb i Norge/ backpacking i Asien / Jobb i AUS eller syd/centralamerika? Only god knows.

Kommentarer
Postat av: molly

Helgerna i london var sjukt bra!

2012-03-06 @ 22:43:14
URL: http://mollymoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;