Living young and wild and free

Gick inte så bra att ta det lugnt. Nu är dammsugare redo att användas. Nu ska det bli rent och fint. Sen är min plan att byta om till pyjamas. Göra en god kopp te och ljust rostat bröd med lemon curd till. Ack så gott. Sedan ska jag bara ta det lugnt, skriva i mitt block. Fördelar och nackdelar om alla ställen jag vill till. Kolla på kartan och försöka bestämma mig för några få länder. Wish me good luck liksom. Råkade hamna på ett helt nytt spår i helgen, att fara till Kampo Ya Moto´s i Kenya som volontär. Jag är ju helt hopplös, kan inte släppa Afrika. Vill så gärna dit nu, men har lyckats övertala mig själv att jag ska ta Afrika sedan när jag kan göra mer än "bara" volontär. Volontär är en jätte bra insats, men jag har redan gjort det och denna gång vill jag göra något mer. Kanske när jag är soldat, utbildad insatspersonal eller pluggar inom freds och konfliktsvetenskap kan jag göra något som hjälper till lite mer? Har ju hundra viljor, idéer och planer, vi får vart det slutar. Efter prat med mamma så inser jag att det bästa är en backpacking resa nu när jag är ung och har möjligheten. Ska bli spännande och se när nästa våg med africa feelings kommer haha. Men nu ska jag hålla mig till Asiaaa. Bjuder på en bild från helgen. Jo hittade också en video på min mobil som jag spelade in i fredags och kan inte hålla mig för skratt,  där spelades denna låt, vi sjunger högt och man är allmänt lycklig. Gamla gänget - reagge, hiphop music och yatzy - sjukt kul - "we´re just haaaaving fun"


Kommentarer
Postat av: Iluta

Hej min vän, jag får nog inte läsa dina inlägg,kollar varje dag om du skriver något, o när du har gjort det så får jag nästan tårarna i ögonen, så kul vi hade tillsammans. Ho längtat gör att jag vill mer och mer flytta tillbaks till Luleå. :(



Men du, tänkte ringa dig ikväll, vet inte riktigt hur du jobbar men ska ge ett försök att få tag på dig. O du min vän, hade gärna vela se videon. :) XOX

2012-03-21 @ 15:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;