Strong desire needs strong will

Hejhopp! Dag fem är jag inne på, är rätt imponerad på mig själv att jag inte har fuskat det minsta. När jag skrev det senaste inlägget om den mysiga söndagskvällen med mamma hade jag ingen aning att den skulle bli som den blev. Hade gett mamma massage, vi satt i pyjamas och drack te och jag väntade på att få min massage, så knackar det på dörren. Jag blev typ rädd för jag har sett så mycket skräckfilmer, det var sent - vi väntade inte besök och det var flera hårda snabba knackningar. Vem står utanför dörren? Jo mina älskade vänner, Elin å Ida. Jag troode dom var kvar i Thailand på sin resa men ne dom stod hemma hos mig i lilla byn. Hade inte sett som sen september då jag for till London, så det var ett bra tag sedan man såg dom, så grymt härligt att ha dom hemma igen. Puss på er. Nu "äter" jag min frukost - varmt vatten med äppelcidervinäger och smoothie med hallon å jordgubbar. Får se vad denna dag har att erbjuda, peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;