Remember you exist with a purpose

Det blev ingen promenad i solen, det blev skidor på isen istället. Herregud så härligt! Dock rekommenderar jag inte det till folk som har en trasig fot som mig. Så det blir väl en lugn kväll ikväll, ska bara ta mig till min pojkvän på något sätt. Men nu mår min utsida gott iallafall, efter några timmar utomhus tog jag ett varmt bad och hade ett litet mini spa. Rakade benen - ansiktsmask - peelade huden med hemmagjort scrub - hårinpackning - nagelvård - fotvård och nu väntar naglarna att dom ska få målas sen är jag som ny. Wonderful. All torrhud är len och mjuk, känner mig som en bebisrumpa. Im ready fooooorrr.. lördagsmys! Mys och mys, en grönsaksjuice är det som blir mitt godis ikväll. Hoppas det är värt det, för detta är plågsamt hehe. Ha en fin lördag! xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;