Ok ok

Håller min kropp på att gå sönder, eller vad är det som händer? Efter jag slutat jobbet i lördags så gick jag å la mig med jätte värk men det är som vanligt. Men från ingenstans kommer världens illamående som slutade med att jag hängde över toaletten och tömde magen. Natten var lång och hemsk. Mår rätt bra nu, dock gör hela kroppen ont och jag känner mig som en geleklump. Vill få en ny kropp - en kropp med normala fötter - inga skador. Det första jag skulle göra är att ta på mig joggingskorna och springa tills jag faller ihop - dansa hiphop och dancehall - efter ett jobbpass kunna göra något kul än att ligga å dö. Man kan alltid önska, right? Men idag är jag ledig, ska försöka ta mig ut på en promenad och sedan ska jag till sjukgymnasten och jag hoppas verkligen att han har något bra att komma med. Någon plan eller idé så hoppet hålls uppe. Ska försöka se allt positivt och njuta av livet. Njuta av att jag har en underbar familj, pojkvän å vänner. Att jag bor i ett fint hus och har ett roligt jobb som hjälper andra. Fattigdom och krig finns inte i min vardag. Note to self: Stop whining. Ska hitta taggen till denna ljuva soliga våriga måndag! genom spotify hehe. Tack och lov för musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;