Håller tummarna!

Är så glad, för en gångs skull haha, nämen nu för tiden är jag väldigt nere å deppig av all värk och allt som händer i kroppen MEN idag har lekt doktor på google. Och jag tror jag har hittat problemet och lösningen = super happy! Idag efter jobbet gjorde jag å mamsi vår favorit sallad. Feta ost, risoni, stekt kryddad kyckling, majs, ruccola och massa annat gott + en kall lime/honung sås och vitlöksbröd, sen tog vi ett glas rosé till det. Vi har tända ljus överallt, luktar gott i hela huset, öppen brasa och nu står massagebänken framme. Underbart. Kommer sova som en gud. Godnatt å håll tummarna att doktor Lisa har rätt hihi. xx

Kommentarer
Postat av: ¨Carolina

Hoppas att du blir bättre snart så kan vi dansa hur mkt vi vill :).. ha det bäst ... kramis

2012-03-16 @ 13:44:50
URL: http://karoladance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;