Åttonde mars

Tummen upp för lediga dagar. Blev en onyttig lång frukost - lunch på Friends - shopping - en fika på Friends. Avslutade dagen med frille - solning och sedan chirre å dirre framför teven. Ser ni något som jag ser? Ett icke hälsosamt liv! Men idag vare lite utöver det vanliga men mitt små ätande måste få ett slut liksom. Men vet ni vad? Man lever bara en gång och den gången ska vara god! Jag har jobbat som en gnu, plågas med denna smärta all the time och ska snart avgifta kroppen - då ska jag banne mig få njuta lite fast det bara är torsdag! Men nu ska jag krypa ner i sängen med datorn i knät och klicka runt bland resor. Jo förresten jag känner för att gå på Stomp musical i London igen, så grym så jag ens kan prata om det. Vill se den igen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;