5 mars

Hejhopp, det var ett bra tag sedan jag skrev här. Jag har levt i en bubbla. Nu känns det som att allt börjar bli bra. Haft en apbra helg iallafall. Fått 75% vikariat på Akutvårdsavdelningen till sista augusti. Hade ett grymt 20årsfirande. Älskar att våren har börjat smyga sig hit till Norrland. Blå himmel, sol, plusgrader, fågelkvitter och den härliga vår luften - just like I want it. I helgen har jag och min pojkvän varit ut på utflykter på isen. Så grymt fint. Sedan basket å filmkväll med Frida å sin man Viktor. Vi hann även med en utgång, ovanligt kul och ovanligt mycket dans. Tyvärr fick man sota för det på söndagen. Värken från helvetet. Inte nog att ha ont i foten, ne nu har knät blivit fucked up. Kan det någon gång gå åt rätt håll? Tänkt om man skulle kunna gå till jobbet en fin dag som denna? Nåväl det blev en mysig söndag ändå. Tända ljus, öppen brasa, bubbelbad och go fika. Nu är det måndag. Ny vecka. Lets go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;