Grattis Sverige på din dag

Idag hade man velat ha sol och jordgubbar men det vart regn och jobb. Lika bra de kanske. Har gjort en grym playlist på spotify och längtar tills jag kan springa runt i min lägenhet och spela nästan hur högt jag vill och vad jag vill heh. Idag är det ett år sedan vi gick bal det var en bra dag det. Puss på dig Oli, så himla glad att det är du & jag. Idag har jag målat förhoppningsvis sista gången på vår framtida hallmöbel. Imorgon ska jag jobba mitt pass sedan ska jag ta helg. Njuta av ledighet och hoppas på ett fint väder, för sommaren..vart är du? Nyss har jag slängt i mig vaniljglass å hjorton mums. Nu sitter jag med en kaffe, en massa musik och en lång to do list..lets go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;