Hej å hå

Eyy. Den så kallade sommaren är på väg. Igår kom solen och värmde länge, när jag slutade så tog jag en promenad hem och njöt. Jag slängde i mig mat - målade om allt från ramar till en liten träbit. Sedan tog jag en filt, musik och mitt projekt å satte mig på gräset. Satt från halv sex till klockan halv tio ute i solen och pysslade på med min ljuslykta. Men äntligen är den färdig. Det var så underbart att bara sitta i sin ensamhet, lyssna på musik och tänka. Man får verkligen rensa tankarna och landa. Men nu är det en helt annan dag - en inte alls så lugn dag väntar.Klev upp imorse 6.15 på min ledig dag. Carpe diem or what? Jag har nu städat å käkat frulle. Idag är det inte vilken dag som helst. Tisdag 12 juni du är grym. Solen skiner. A lot of love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;