Om några dagar är det redan juli?

Här har det varit dött ett litet tag. Har haft så mycket roligt på gång och vill lägga så lite tid som möjligt framför en dator. Men räkningar måste betalas och då kollade jag in här å kan konstatera att det behövs ett litet inlägg. Förra helgen befann jag mig som sagt i Stockholm. Det var en A-W-E-S-O-M-E helg - summerburst var helt sick. Trodde inte att det skulle kunna vara så bra men att stå där bland 20 000 människor, solen skiner, shorts, musiken som spelas av världs kända djs pumpar in i kroppen och alla dansar är grym. David Guetta, Calvin Harris och Tiesto var helt klart bäst. Annars då..jobbat 48 timmar denna vecka och resten av timmarna har gått åt att sova - äta och fixa i lägenheten. Det börjar ta sig faktiskt. Idag är jag äntligen ledig men fick bara sova till 6.45 för nu väntar läkarbesök och sedan har jag en fullproppad dag framför mig. Ska äntligen få träffa Carolina. Min söta braiga vän ska flytta till huvudstaden och de gillas inte av mig. Men som sagt det är "bara" en timma bort med flyg. Nu blir det en kopp te och mackor. Have a good day everyone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;