Juni månad, solen kikar fram och de är fredag.

Nu ser det ut som att en bomb har exploderat i vardagsrummet..har hämtat alla möbler som vi köpt till lägenheten, vilket är en hel del. Jag vill flyttta in nu nu nu. Men får vänta ett litet tag. Jag har precis gjort vaniljpannacotta med vitchocklad och passionfrukt. Ska bort på middag till Sara här i byn och då tog jag uppdraget efterrätt. Jag har även gjort godaste köttfärssåsen ever, lisas special..nu ska den puttra några timmar så är den redo att ätas när papi kommer hem från jobbet. Visst är man snäll ibland. Nu blir det duschen, fix, musik och lite pyssel. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;