Jag saknar dig mindre å mindre

Oh no, nu är semestern slut, så snabbt det gick. Jag jobbar 13.30-21.30 och vaknade vid nio, såg att det var en riktigt varm dag och inge regn - tänkte Perfect! Jag hinner ta en morgonrunda runt sjön, men ställer mig upp å inser att det kommer inte vara så skönt. Jag verkligen hatar denna fot. Blev en till mysig frukost på balkongen istället men snart ska jag till the police och fixa nytt pass. Inser att resan är inte så långt bort som jag tror..90 snabba dagar kvar.. Är så glad för äntligen har min plutt kommit hem igen, efter två veckor utomlands och bara telefonsamtal var det underbart att ha henne hemma igen. Nu på med musik och en dusch. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;