Its easy if you try

Hej mitt vinterland! Oj vad det snöar, som att det inte är nog mycket snö? Men fint å mysigt är det iallfall. Känner verkligen att jag tog vara på denna dag, dock är den inte slut än.. klockan ringde strax efter fem och då smög jag upp och gjorde en god frukost med tända ljus eftersom min mamma fyller år idag. Hittade på en egen hallon-mango-apelsin-lime-jucie och jag måste få säga det själv, damn so good! Sen efter en mysig och nyttig frulle så for jag och simmade. Och jag kan ju säga att min konition är på noll, om inte lägre. Helst sjukt hur fort jag blev slut, men det ska de bli ändring på - köpte 4 månders-simkort. Sen gjorde jag en massa vuxensaker, bibloteket - ica - besöka chefen osv. Men nu har jag fått bocka av med massor av saker på min to do list. Har sökt en tjänst som är svår och få men jag ska inte sluta hoppas och ska nu avnjuta min lunch som jag har lagat. Sen ska jag baka en supergod morotskaka och göra lite mer nytta. Som belöning för idag så ropar Restaurang Waldorf på oss klockan 18. Yey. Spelar musik som har släppts 2012 och njuter av min lediga dag. xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;